What's up?

Vad händer och vad fötter?! Eller brukar man säga så? I alla fall så har det inte blivit mycket skrivande dom sista dagarna och ja jag har gjort mycket annat på dagar och kvällar. I måndags åkte jag och mamma till världens bästa mormor där vi åt, sov över och bara hade de mysigt! Kom hem på tisdag kväll och, jag tror inte jag gjorde något speciellt i alla fall.. Bra minne! Igår va jag i alla fall en sväng på stan efter en härlig sovmorgon och sen åkte jag hem och bara mys resten av kvällen. Vad hör man egentligen på ett sportlov? Jag har aldrig varit hemma och inte haft något planerat. Jag och familjen har alltid haft en stuga i något fjäll där vi har varit ute och åkt skidor, skoter eller bara varit, men aldrig har jag varit hemma. Lite nytt för mig de här med inga planer menmen det funkar ju de med! Idag har jag och världens bästa mamma varit ute och ätit lunch, sen åkte vi omkring och gjorde lite ärenden. Har även hunnit kolla på en film.. ;) hihi Lyckas alltid hinna med det! Tror jag ska lägga in någon recension på dom sen! Riktigt bra filmer tycker jag det kommer nu!! Jag är väldigt nöjd! Sen har vi ju klassiker och ja vad kan man säga, dom är klassiker av en anledning!! Nu ska jag ta n promenad med hundarna!
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0