Söndag kväll!

Söndagar är bra sköna ändå! Idag har jag bakat cupcakes till ett arbete i skolan (!!) som skulle vara klart imorgon, så det blev Devil's Food Cup Cakes vissa med chokladsmörkräm och vissa med vit choklad frosting! Riktigt goda blev i alla fall dom med vit frosting (bara dom jag har smakat) Vad har jag mer gjort, vaknat? ;) Det blev ganska sent igår också, bara till 4:20 såå liite tidigare än i förrgår eller blir det igår? I alla fall så tog bakningen största tiden av dagen. Det tar förbannat lång tid att göra CC men det är värt de och det är ju sjukt roligt att baka dom också! Sen var jag ute med smådjuren i detta hemska väder.... Jag verkligen avskyr när det är blås, blött och bara grått överallt! Plus att man förstör skorna, vilket dom som känner mig förstår att jag hatar.. Jag gillar vita fina skor och mina skor håller sig vita också, men inte i de här vädret. Det finns verkligen inget bra med detta väder. Nu ska ska ta och fika och kolla på en film, för imorgon är det skolan och dagrutiner igen som jag inte just nu har. Måste vända de här!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Felicia

Anna, gummistövlar säger jag bara. GUMMISTÖVLAR.

Går att putsa hur bra som helst, du blir inte blöt om fötterna och det lär inte sprätta upp slaskvatten på dina nya svarta byxor, finns det någon nackdel med dom? De lär ju finnas i vitt också!

PUSSPÅRE!

2012-03-11 @ 22:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0