Födelsedags fika!

Idag fyller fina Kristina år!! Grattis till henne! Blev bjuden på lite födelsedags fika och det var väldigt mysigt efter en väldigt onödig dag på skola där vi inte har gjort någonting varierat med film... Och det var dåliga filmer också! Jag hatar verkligen dessa lärofilmer som kommer från 1800-talet, eller ja det känns så i alla fall.. Riktigt störigt.. Menmen det är ju skola så de så. Jag har även hunnit med en film, det blev Cars 2 idag:) Den var faktiskt ganska bra och hade ett väldigt fint budskap! Så ja, jag är nöjd med dagen! Nu ska jag plugga liiite sen ska jag sova(!!!) hör och häpna! Nu är det verkligen back to business! Jobbigt men snart är de över.. Bara 88 dagar kvar!! :D
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0