Torsdag!

Jag vill bara säga till alla som går i skolan/gymnasiet att om ni inte går SPIT så har nu valt helt fel linje! ;) Om man går SPIT (som jag gör) så har man i trean flexdagar på torsdagar och fredagar! Wiihoo! Det betyder att man går jobba vart man vill med (oftast en) speciell uppgift! Vilket betyder att jag får vara hemma på torsdagar och fredagar! Hur skönt låter det inte! Dock så ska ni inte tro att SPIT är en "chill linje" där vi inte gör någonting utan vi hör dalar hela tiden och lärarna sätter oss ständigt på prov. Det vi gör gör vi bra och kan vi sen! Så är det i alla fall, men det är obeskrivligt skönt att slippa gå till skolan 5 dagar, istället går jag 3 ;) Kan inte bli bättre och kan inte ha det bättre när jag är på skolan!

Nog om skolan! Idag har jag pluggat lite, sen for jag och mamma och handlade och sen så lagade jag middag (!!) och efterrätt därpå! Nu ska vägen bära ut med hundarna sen ska jag plugga lite till :)

Btw, en bild från igår på mina cupcakes som jag bakade!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0