Mitt "lilla" äventyr!

Wiihoo, nu har jag tagit helg! Skönt! Men i alla fall så är jag med och tävlar om en systenkamera och då ska man berätta om ett äventyr man vill göra eller har gjort. Då tänkte jag berätaa om mina planer efter studenten! Jag har alltid tyckt om och resa och göra roliga saker. Då så passar ju det hur bra som helst efter jag har tagit studenten i sommar! Först och främst så är det studenten som är ett äventyr i sig själv men sen blir det Nya Zeeland! Min stora dröm här i världen är att resa, men en speciell sak skulle, ska, jag lära mig. Det är att surfa! Hur härligt och skönt ser det inte ut att vara!!! Så mitt äventyr blir att åka till Nya Zeeland, surfa, jobba, sola, dyka, hoppa bungyjump (!!) åka på safari och mycket mycket mer! Jag vill verkligen åka och resa! Planen är att vara i NZ i ungefär 7 månader och kanske åka nån annan stans. Eller hem och sen åka ut igen! Wiiii! Det här är min dröm och jag vill kunna fotografera och dokumentera detta äventyr och förhoppningsvis med en bra kamera! Hoppas bilden syns nu för jag har gjort ett litet kollage med bilder, alla är lånade från GOOGLE men kollaget har jag gjort, inte så lätt men man ser vågor, surfing och delfin och det är Det som jag verkligen vill dokumentera! Hoppas hoppas! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0