Happy Valentines day!

Happy valentines day till er alla! Hoppas alla har en underbar dag med massa mys och gott fika! Kanske en eller två presenter också! Jag har haft en ganska lugn dag idag och jag tänker inte ändra på det dom närmaste timmarna.. Men imorgon blir det nya tag! Idag var i alla fall jag R, E och S ute och åt lunch på Pause! Vi slutade nämligen 12 så vi gick dit och åt kanske världens godaste macka! Chicken BLT! Smaka den om ni får chansen! Efter det så gick vi upp till skolan för R och S skulle vaccinera sig men jag kollade bara på... hehe Efter det var det bara jag och R kvar så vi gick och kollade på stan lite och det slutade med att jag köpte en kuvertväska till balen, så nu är det gjort! Sen gick vi och åt glass också! haha Bor man i Jämtland är det aldrig för kallt för glass!! mmm, Jag åt Saltlakrits, Melon och Regnbåge! Åh, det var väldigt gott vill jag säga! Efter det gick vi lite till sen tog vi bussar åt olika håll och jag slutade upp i Lugnvik för att hämta ut ett paket på OKQ8! Lika roligt varje gång! Det var en hårddisk i paketet och nu kan jag äntligen flytta över massa filer (har kanske hur mycket bilder och arbeten, som tar sjukt stor plats) så nu förhoppningsvis kommer jag att ha en snabbare och piggare data än igår. Minnet var nämligen nästan slut. Bara sisådär 4 GB kvar men snart är det up and running igen eftersom jag köpte en hårddisk på 1 TB! Wiihoo! Nu ska jag ut med mina prinsessor! Tea fyllde btw 3 år igår, så då var det liite kalas också ;) Spoiled and loved! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0