Filmtips!

Åh, just nu sitter jag hemma och pluggar lite på källor... Ganska tråkigt menmen det är snart klart så jag får väl nöja mig med det då! Jag satt och drömde mig bort till Nya Zeeland och jag vill bara surfa nu!! Min bakgrund på mobilen (eller iphonen, som alla säger förutom jag...) är just nu en som surfar och ser ut att ha det så skönt och roligt! Jag längtar some en galning! Vill bara surfa nu! Så jag tänkte dela med mig av några av mina favoritfilmer som handlar om surfing och dom har gett mig insperation och jag kan helt enkelt inte sluta le när jag ser dom!! Det ser så otroligt roligt ut! Det är min dröm och jag SKA uppfylla den!
Alla bilder är lånade från google
Den första är BLUE CRUSH
Den andra är BLUE CRUSH 2, inte samma människor och hänger inte ihop med varandra.
Den sista och kanske den bästa och mest inspererande filmen som jag har sett någonsin, och jag har sett bra nog många filmer! Det är i alla fall SOUL SURFER!
Kolla på dom om ni vill se bra filmer, efter det vill ni också surfa! Varnar för ganska staka scener i Soul Surfer bara! Men såå värd att se!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0