100 DAGAR

Äntligen äntligen äntligen!! Nu är det bara 100 dagar tills jag/vi tar studenten!! Det ska bli så otroligt skönt så jag vet inte riktigt.. Har äckel mycket eller kanske inte mycket med äckel jobbiga arbeten att skriva tills på fredag, och imorgon kanske man inte är så smart.. Menmen, det är 100-dagars och då ska man ut på krogen med alla andra studenter! Så ikväll blir det förfesten med klassen och sen ut på krogen för en förhoppningsvis otroligt rolig och oförglömlig kväll/natt!!! Stackars er som inte tar studenten!

Nu ska jag bara hem, och förhoppningsvis göra klart ett arbete, ut och springa, äta, duscha och göra mig klar och sen tillbaka till stan till 6 halv 7 ;) Wish me luck!!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0