Två!

Jomenvisst! Två hela inlägg på en och samma dag! ;P Inte illa måste jag få säga! Redovisningen gick bra idag på skolan och efter den så var det lunch sen film.. Så min dag har inte varit så jobbig faktiskt! När jag kom hem så bakade jag mina specialpajer som är småa och söta! Jag gjorde två st, en till mamma och en till mig. Gött var det, björnbär är bra nog gott de! Ikväll så har jag inte gjort så mycket, jag har försökt att plugga lite men men, det är ju spanska så vad ska man säga.. Hoppas provet imorgon går bra kanske! Jag har även en liten sovmorgon imorgon också eftersom jag inte ska vara med på idrotten(bad) för att jag håller på att bli rejält sjuk.... Ska försöka att vara frisk denna vecka i alla fula fall. Sleep tight yaaho and Keep it real!!
//aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0